Demetra prisijungė prie tarptautinės „S.O.S.“ kampanijos, kartu su AIDS Healthcare Foundation (AHF), siekdama atkreipti dėmesį į globalių Pietų nelygybės problemas pandemijų prevencijoje ir sveikatos apsaugoje. Kampanijos metu, skirtingomis dienomis (spalio 28 d., spalio 30 d., lapkričio 1 d., lapkričio 3 d., lapkričio 5 d.), Demetra socialiniuose tinkluose dalinosi vaizdais ir pranešimais, siekdama paskatinti sąmoningumą apie būtinybę užtikrinti teisingą prieigą prie sveikatos technologijų visiems regionams, įskaitant globalius Pietus.
Pagrindinė šios kampanijos mintis – skatinti partnerystę, o ne priklausomybę, ir siekti, kad „Pandemijos susitarimas“ apimtų privalomus įsipareigojimus dėl technologijų perdavimo bei vietinės gamybos įgyvendinimo globaliuose Pietuose. Šiuo metu Europa turi unikalią galimybę parodyti lyderystę, investuodama į teisingas ir ilgalaikes sveikatos sprendimų sistemas, kurios užtikrintų pandemijos pasirengimą visiems.